Joakim Høgås, Fredrik Hågensen, Ingeborg Brattland, Stian Edvardsen og Simen Steinmo var bare fem av de mange som benyttet seg av anledningen til å få fjesene sine som buttons på DNBs stand. Foto: Hedda Hiller

På hashtagg-jakt etter buttons

Av Hedda Hiller
09.03.2018 23:32 - OPPDATERT 10.03.2018 10:54

RØD SNØ: Rød Snø og DNBs samarbeid resulterte i fullt trøkk på stand.

DNB hadde i hele kveld en jevn strøm av folk på sin stand som ville foreviges. Med hashtaggen #DNBRødsnø ble banken et attraktivt tilbud for festivalgjengerne.

Om du tar et bilde og legger det ut på Instagram med hashtaggen, kan du nemlig få printet ut bildet, eller til og med få lagd en button av det. Det genererte trafikk så det holdt på standen.

– Vi må jo helt klart få fikset oss en slik button, sier Fredrik Hågensen, som var bare en av de mange som ble foreviget på DNBs stand.

– Hvordan skal du avslutte kvelden?

– Vi skal bare være her og kose oss den siste stunden. Vi har hatt det fantastisk flott, sier Fredrik Hågensen. 

Debatt
Rana No oppfordrer leserne til saklig debatt!
Tenk over hva man skriver og vis hensyn. Kommentarfeltet overvåkes av våre moderatorer. Grove overtredelser av normal debattskikk kan straffes med utestengelse.